افزایش قیمت ارز و اثرات آن روی سئو سایت

همیشه این سوال میان صاحبان سایت‌ها وجود دارد که برای بازارایابی اینترنتی و جذب مشتریان بیشتر بهتر است تمرکز خود را روی تبلیغات کلیکی گوگل قرار دهند یا ابزار اصلی بازاریابی اینترنتی را سئو انتخاب کنند.

در کنار هر تهدیدی یک فرصت نیز می‌تواند نهفته باشد. با توجه به افزایش قیمت ارز در چند وقت گذشته، پاسخ به این سوال آسان‌تر شده است. هرچند تبلیغات کلیکی در گوگل می‌تواند بازدهی فوری داشته باشد ولی این بازدهی روز به روز گران‌تر و بیشتر دور از دسترس قرار می‌گیرد.

در تبلیغات کلیکی گوگل، شما می‌بایست به ازای هر کلیک دریافتی مبلغی را به گوگل پرداخت کنید. اگر نتوانید به ازای مبالغ پرداختی سود لازم را از فروش خود کسب نمایید، این روش از بازاریابی اینترنتی، نه تنها سودی برای شما نخواهد داشت بلکه هزینه‌های آن می‌تواند به عنوان ضرری برای شما به حساب آید.

به نظر می‌رسد در شرایط جدید، با توجه به اینکه خدمات سئو ارتباط مستقیمی با قیمت ارز ندارد، استقبال بیشتری نسبت به گذشته از آن صورت پذیرد. در این میان افرادی می‌توانند موفقیت بیشتری کسب کنند که این شرایط را به خوبی درک کنند و پیش از سایر رقبا تصمیم نهایی خود را برای استفاده از سئو برای جذب مشتریان بیشتر اتخاذ نمایند.

هر چه زمان بیشتری سپری شود و کسب و کارهای بیشتری به سمت سئو متمایل شوند، احتمال موفقیت آن نیز کاهش خواهد یافت و از طرف دیگر هزینه‌های لازم برای دستیابی به اهداف تجاری از این طریق نیز بیشتر می‌شود.

Comments 0

دیدگاهتان را بنویسید