افزایش رتبه سایت در الکسا

روش افزایش رنک الکسا :

افزایش رتبه سایت در الکسا ممکن است به نظر شما بسیار ساده تر از افزایش رتبه در گوگل یا افزایش رتبه سایت در یاهو باشد ولی دقیقا افزایش رتبه و رنک در الکسا به دلیل نوع گزارشات این سایت با مفهوم توسعه کسب و کار الکترونیک کاملا به یک بازاریاب حرفه ای با تجربه الکترونیک و مسلط به شیوه های نوین تبلیغات الکترونیکی طبق دانش روز دنیا میباشد و در غیر اینصورت شاید با انجام روشهای عادی و معمول افزایش رنک شرکت های طراحی سایت و شرکت های بازاریابی اینترنتی ممکن است تنها رتبه و رنگ شما در الکسا بالاتر رود ولی گزارشات و آمار مربوط به تبدیل بازدیدکننده به مشتری طبق گزارشات قبل سر جای خود باقی بماند .

 

یکی از مهمترین گزارشات الکسا مربوط به فرار بازدیدکننده پس از مشاهده صفحه اول یا ترک سایت توسط بازدیدکننده پس از جستجو در موتور جستجو و کلیک روی لینک سایت میباشد.

وب سایت شما دقیقا مانند یک شرکت یا یک فروشگاه میتواند نوع مشتری خود را جذب کند . یک فروشگاه شیک در نقطه ای از شهر که اجناس برند و اصطلاحا با کیفیت میفروشد با قیمت بالا با فروشگاهی که در منطقه ای از شهر است که اجناس با یک بیستم قیمت و کم کیفیت ارائه میکند ،هر کدام مشتری خود را پس از مدتی جذب میکند . با ذکر این مثال عملا میتوانید با مشورت با یک بازاریاب کسب و کار های الکترونیک مشورت کنید تا دلایل ترک صفحه توسط برخی از مشتریان را برای شما بصورت یک گزارش کامل تحویل دهد .
در اینجا شیوه هایی که شما می توانید برای بالا بردن الکسا رنک خود استفاده کنید، ذکر شده است. بسیاری از این موارد از تجربیات وبمسترهایی است که نتایج مثبتی در رتبه بندی الکسا داشته اند.

برای افزایش رتبه الکسا، من پیشنهاد می کنم به جای تمرکز بر روی شیوه های مصنوعی افزایش رتبه الکسا بر روی توسعه و افزایش کیفیت محتوا تمرکز کنید که علت اصلی جذب بازدید کننده است.
محتویات با لینکهای با ارزش بهترین و طبیعی ترین شیوه برای افزایش ترافیک و رتبه الکسا می باشد.
این مهم است که شما بیشتر تلاشتان را وقف افزایش مخاطبین کنید در حالیکه به هر یک از راهنمایی های زیر توجه می کنید.

1- نوار ابزار الکسا را نصب کنید یا وضعیت افزودنیهای مرورگر فایرفاکس را تنظیم کنید. سایت یا وبلاگ خود را به عنوان خانه اصلی انتخاب کنید. این اولین قدم است. برای نصب این نوار ابزار بر روی عبارت Alexa Toolbar کلیک کنید.

 

2- ابزار رتبه الکسا را در وب سایت خود قرار دهید. این سبب دریافت تعداد قابل توجهی کلیک روزانه می شود. بنا به گزارش برخی، هر کلیک به عنوان یک بازدید کننده حساب می شود حتی اگر کاربران از نوار ابزار استفاده نکرده باشند.

 

3- دیگران را تشویق کنید که از نوار ابزار الکسا استفاده کنند. این شامل دوستان، وبمسترهابه عنوان اصلی ترین بازدید کنندگان و خوانندگان سایت می شود.

 

4- در یک دفتر کار می کنید یا در شرکت خودتان؟ نوار ابزار الکسا یا افزودنیهای مرورگر فایرفاکس را در روی همه کامپیوتر های نصب کیند و وب سایت خود را به عنوان صفحه اصلی (صفحه خانه) برای همه مرورگرها تنظیم کنید. بهتر است بدانید که این راه وقتی جواب می دهد که آی پی های داینامیک یا مختلف استفاده می شود.

5- از دوستان بخواهید که برای پروفایل وب سایت شما در الکسا نظر و امتیاز بدهند. این به طور مستقیم بر روی رتبه تاثیر گذار نیست اما به هر حال ممکن است کمک کند.

 

6- درباره الکسا بنویسید. وبمسترها و وبلاگ نویسان دوست دارند درباره روشهایی که رتبه الکسای آنها را افزایش می دهد بخوانند. آنها به شما لینک می کنند و ترافیک سایت شما افزایش می یابد. این کم کم روی رتبه الکسای شما تاثیر می گذارد.

 

7- آدرس تان را در اتاق های گفتگو های یا فروم های وبمسترها مطرح کنید. وبمسترها معمولا نوار ابزار را نصب کرده اند. شما وبمسترها را به سمت سایت خود می کشید و به آنها مطالب و نکات مفید پیشنهاد می کنید. همچنین این راه خوبی برای ایجاد ارتباط برای به اشتراک گذاشتن مقاله های مفیدتان با دیگران است.

8-  محتویاتی بنویسید که درباره وبمسترها باشد. این می تواند درباره دامنه ها و سئو ( بهینه سازی وب سایت ها) باشد. دو موضوعی که بیشتر وبمسترها دوست دارند و مخاطبینش نوار ابزار الکسا را نصب دارند.

9- در شبکه های اجتماعی آسیایی پست بگذارید. برخی از وبمسترها گفته اند که کاربران آسیای شرقی وب، بیشترین طرفداران نوار ابزار الکسا و قضاوت درصدی الکسا می باشند. من به شما پیشنهاد می کنم اگر وقت این کار را دارید، حتما امتحانش کنید.

10-  یک بخش ابزار وبمسترها در سایتتان بسازید. این یک قطب مغناطیسی برای وبمسترها است تا اغلب سایت شما را بازدید کنند و به ابزارها دسترسی داشته باشند.

 

11- در سایت های پر بازدید عضو شوید. این معمولا تعداد زیادی بازدید کننده به سمت سایت شما می آورد و مطمئنا این بر روی رتبه الکسای شما تاثیر مثبتی می گذارد. به طور طبیعی، شما نیاز دارید که ارزش لینک هایتان را توسعه بدهید.

 

12- از نمایش تبلیغات کلیکی استفاده کنید. در موتورهای جستجو مثل گوگل تبلیغات بدهید یا به دنبال عباراتی باشید که بیشتر جستجو می شود. زمانی تبلیغات شما مفیدتر خواهد بود که درباره مواردی باشد که مخاطبین به آن نیاز دارند.

13-  یک دسته بندی برای الکسا در بلاگ خود بسازید و هر مقاله و خبری که درباره الکسا می شنوید در آن بنویسید. این باعث می شود که وبمسترها یا بازدید کنندگانی که به طور گاه گاه جستجو می کنند به راحتی به منابع شما دسترسی داشته باشند و این به رتبه شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

 

14- لینک و بنر وبمستر فروم ها (تالارهای گفتگو) و وب سایت ها را در سایت خود قرار دهید. نمایش یک تبلیغ برجسته و عالی ترافیک زیادی به سمت وب سایت شما خواهد آورد. و افزایش قابل توجه رتبه الکسا سایت شما می شود.

Comments 0

دیدگاهتان را بنویسید