انواع قالب وب سایت

قالب سایت ، یکی از مهم ترین بخش های سایت است. فرض کنید محتوای سایت شما کاملا متحصر به فرد و کامل است ؛ اما اگر این محتوا در قالب مناسبی برای بازدیدکننده نمایش داده نشود ، ارزش خود محتوا خود به خود کم میشود. بنابراین توجه به نوع قالب های موجود در بحث طراحی سایت و سپس انتخاب تم مناسب از میان انواع قالب های وب سایت ، مهم است. در ادامه با انواع قالب های وب سایت آشنا میشوید.

 

انواع مختلف قالب های وب سایت:

پوسته ی وب سایت قطعا یکی از سه حالت زیر را دارد:
– رایگان
– غیررایگان
– سفارشی ( طراحی شده به صورت انحصاری)

 

پوسته های رایگان:

پوسته های رایگان ، معمولا پوسته هایی برای سیستم عامل های معروفی نظیر جوملا و وردپرس می باشند. در این حالت ، طراحی وب سایت شما از پیش تعیین شده است ، می تواند با بسیاری از کاربران مشترک باشد و تنها در انتخاب رنگ و نمایش بخش هایی از قبیل سایدبار ، باید خودتان دست به کار شوید.
قالب های رایگان با این که معمولا سبک هستند و برای آن ها هزینه ای پرداخت نمی کنید ، معایب بسیاری نیز دارند که در آینده مفصل به آن ها می پردازیم.

 

پوسته های غیررایگان:

این پوسته ها ، انحصاری نیستند ؛ اما با توجه به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید ، عمومیت کمتری میان کاربران دارند و معمولا از پشتیبانی طراح قالب نیز بهره مند میشوید. این قالب ها عمدتا به صرفه تر هستند و اگر اصراری روی طراحی سایت به صورت اختصاصی ندارید ، بهترین گزینه هستند.

 

پوسته های سفارشی:

این پوسته ها ، منحصرا برای شما طراحی میشوند و تمام حقوق آن متعلق به شما می باشد. در این حالت شما برای برند خود ، یک سایت اختصاصی دارید و می توانید هویت خاصی را برای تجارت خود ایجاد کنید. طراحی سایت اختصاصی از نظر مالی هزینه های بیشتری بسته به نوع سفارش شما دارد.

Comments 0

دیدگاهتان را بنویسید