طراحی سایت شرکتی

امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها برقرار نمایند.

 

طراحی سایت شرکتی حرفه ای و جذاب، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت قضاوت می کنند. امروزه بیشتر افراد ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهن‌شان تصویر قبلی از برند شرکت در دنیای واقعی ندارند. به همین دلیل در مورد وب سایت آن شرکت جستجو کرده و در وهله ی اول از سایت آن بازدید می کنند.

 

با طراحی یک وبسایت حرفه ای، حرفه ای دیده شوید:

حضور در شبکه های اجتماعی عموما با هدف معرفی و بازاریابی محصولات شرکت و بهبود تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی شرکت در محیط مجازی حساب کرد. با داشتن یک وبسایت شرکتی مناسب میتوانید کلیه فعالیت های بازاریابی، دریافت بازخورد از مشتریان، آنلاین برندینگ و… را در محیطی جامع و حرفه ای انجام دهید.شما در وبسایت امکان توسعه و گسترش امکانات خود را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را درباره شرکت به شکلی بهینه و دقیق مطرح کنید.

 

امکانات مورد نیاز طراحی سایت شرکتی:

یک سایت خوب، باید به شکلی هماهنگ و مناسب با نیازهای  شرکت طراحی شود. زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش صحیح سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود.

رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود.

 

یکی از مهم ترین اصول در طرحی سایت شرکتی رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی حرفه ای سایت منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو میشود. به این صورت که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.

 

 برخی امکانات لازم یک وب سایت عبارتند از :

– طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو)
– طراحی اختصاصی صفحات
– طراحی صفحه تماس با ما
– شبکه های اجتماعی
– نمای ظاهری وبسایت
– سئو
– معرفی مشتریان و …

Comments 0

دیدگاهتان را بنویسید