مایکروسافت مرورگر Edge را برای آیفون و اندروئید توسعه می‌دهد

شرکت مایکروسافت در تلاش است تا به طور کامل از بازار گوشی‌های موبایل خارج نشود. در راستای همین تلاش‌ها، این شرکت به تازگی اعلام کرد که دو محصول جدید برای گوشی‌های اندروئید و آیفون منتشر خواهد کرد.

 

نرم‌افزار اول که برای آیفون و اندروئید قابل استفاده است، مرورگر جدید این شرکت به نام Edge است. ویژگی این مرورگر، سازگاری زیاد و ارتباط دوطرفه با مرورگر تحت ویندوز Edge خواهد بود. به عبارت دیگر، می‌توانید فعالیت‌های تحت وب خود را در مرورگر تحت ویندوز به صورت مستقیم به مرورگر گوشی منتقل نمایید و ادامه کار را از آن قسمت دنبال کنید.

محصول دیگر، نرم‌افزار Launcher است که به دلایل فنی فقط برای اندروئید قابل استفاده است. اگر با لانچر آشنایی ندارید، نرم‌افزار صفحه اصلی گوشی که آیکون نرم‌افزارها و ویجت‌های مختلف مثل هواشناسی را به شما نشان می‌هد، لانچر نام دارد.

در نرم‌افزار لانچر نیز تلاش‌هایی صورت پذیرفته که ارتباط قوی و دوطرفه‌ای با ویندوز برقرار شود. انتقال اطلاعات میان گوشی و سیستم رومیزی ویندوز شاید تنها مزیت قابل توجهی باشد که برخی از کاربران بخواهند محصولات جدید مایکروسافت را به ابزارهای اصلی گوشی ترجیح دهند.

Comments 0

دیدگاهتان را بنویسید